2017/05/10

THE BACHELORETTE PARTY


My ex-co-worker & my good friend is getting married this month, so at April 29th she had her bachelorette party. That was a day including joy, laughter and a shitload of snow. Yeap, April 29th and the ground were white.


The day started with the Amazing Bride Race, which meant that we all were around Helsinki waiting & Tia was walking with Amazing Race style around Helsinki. I and Aurora had our own checkpoint and the trick of ours was that Tia had to stop random men on the street and take selfies with them. Because this is the last time she'll be taking selfies with other men who's not her husband ;)


After the race, we headed to the Studio Musta & Valkoinen for a bridal photo shoot. We took pictures from all of us together, Tia and her bridesmaids and Tia alone. That was fun! Although, I always am super awkward in all the pictures so I hope the pictures will turn out fine.


When the photo shoot ended we headed to Yoga Nordic Kamppi where was a private yoga class booked for us. Yoga? Nah, not the usual yoga. We went to aerial yoga. Hanging from that hammock was super fun & laying inside of it felt like I was in my own little cocoon hidden from the world. So relaxing! Although, I was dying a day later because every single of my muscle was in pain! Thanks, pregnancy.


After yoga, we headed to the Aallonkoti apartments close to a railway station. Over there we had drinks, food, games & a good time. Later on the evening, we headed to the bar and from there, I headed home pretty early as I wasn't able to stay away from home longer haha.

Long story short, that was such a wonderful day.
If you don't count the shitty weather when the wind blows 20m/s and there fall shitloads of snow from the sky.





BLOGLOVIN' | INSTAGRAM
TWITTER | FACEBOOK

33 comments:

  1. What a great time, and a bachelorette party should always be celebrated with great girlfriends and lots of laughs. The pics look great.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh absolutely! Thank you Sheri :-)

      Delete
  2. Ahh yay sounds like you had fun. And the yoga was a great idea! Helen has her hen do coming up so this post was good timing! Ree love30

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha happy to hear that! I recommend that Amazing Bride Race, it was super fun! Oh, and that yoga! :D

      Delete
  3. Sounds like such a perfect bachelorette party! I love the sound of ariel yoga, I have to try something like that

    Lauren | Lauren the Daydreamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh you definitely should! Aerial yoga is one of the funniest things I've ever tried :)

      Delete
  4. Wow! I love it! Your friend's bachelorette party looks super fun and I totally love the photo shoot idea! 🙂

    ReplyDelete
  5. Beautiful pictures. Aerial yoga sounds like a lot of fun.

    ReplyDelete
  6. Sounds that you had some wonderful time. I love the idea of photoshoot and selfies - I'm sure those are some good memories and it's nice to have the photos from them. :)

    ReplyDelete
  7. What a lovely bachelorette! That yoga must have been fun. I like how the table is decorated, very beautiful! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was so much fun! Although, I'm not sure was it too good two months after having a baby haha :D

      Delete
    2. hahaha, yes I can understand that! Were you tired a lot?

      Delete
    3. Nah not tired actually, just wasn't ready for such heavy sports haha :D

      Delete
  8. This was well planned with lots of fun activities...it's always nice to spend time with good friends....taking selfies with male strangers? That's so playful and naughty...did she do it?

    ReplyDelete
  9. I love that bridal photoshoot setting, and everything looks so well organized xoxo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, the bridesmaids did such a good job!

      Delete
  10. This is absolutely fabulous! Anything that involves a fun backdrop and a photo shoot I'm all for. Love!!

    Best,
    Rebecca
    bexpeditions.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, I'm happy to hear that you enjoyed the post :-)

      Delete
  11. I love the idea of taking selfies on the streets with stranger men, it's so fun. And why not hug them too?:)
    A bachelor party is always great fun, no matter what the girls choose to do, so I bet it was a welcome break for you.

    ReplyDelete
  12. Looks like you ladies had a great time!

    ReplyDelete
  13. sounds like such a fun bachelorette. I loved the idea of taking selfies with random men😂

    ReplyDelete
  14. What a fun party! I love bachelorette party! I cannot wait for my friends to get married and attend more parties haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, bachelorette parties are usually so much fun!

      Delete
  15. I've never been to a bachelorette party. This looks cool.


    www.itsmiraclewhip.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh! I hope you'll got the chance some day :-)

      Delete
  16. The organizers can choose a theme for the party according to their interest, preference and budget. There is a wide range of themes available for bachelorette parties in order to make that day special for the future bride.virginia beach escorts

    ReplyDelete

Thank you so much for taking an effort to comment on my blog♥
Also, make sure to leave your links so I can visit in yours♥

 
Designed by Beautifully Chaotic